2021 Ford Bronco اولین بار به تعویق افتاد و به تاریخ 13 ژوئیه به دلیل O. J. Simpson کراوات-در - Roadshow

ما سرانجام شاهد تولید نسخه Ford Bronco در جولای 13. Facebook کمتر از یک هفته پس از فورد اعلام کرد 2021 توسن ر

توسط SALAMNEWWS در 30 خرداد 1399

ما سرانجام شاهد تولید نسخه Ford Bronco در جولای 13.

Facebook

کمتر از یک هفته پس از فورد اعلام کرد 2021 توسن رسمی اولین تاریخبزرگ آشکار شده است به تعویق افتاد دوباره. به جای در نظر گرفتن محل در روز پنج شنبه, جولای 9, توسن در حال حاضر خوش آمد می گوید جهان در چهار شنبه, ژوئن 13, شرکت تایید از طریق توییتر در روز جمعه.

"قبلی هدفمند تاریخ 9 ژوئیه ناخواسته همزمان با O. J. Simpson تولد" فورد معاونت ارتباطات علامت Truby توییتی در روز جمعه. "ما می خواستیم به حساس و احترام از این نگرانی است."

سابق NFL سوپراستار نام عملا مترادف با فورد SUV با تشکر از تاریخ ساخت سرعت تعقیب و گریز پلیس از طریق لس آنجلس در 17 ژوئن 1994 که در آن سیمپسون رانندگی سفید 1993 توسن. با مشخصات بالا چیس به دنبال مرگ همسرش, Nicole Brown Simpson, و, دوست, دوست رونالد گلدمن.

دو نسخه از 2021 Ford Bronco خواهد شد اولین بار در جولای 13. علاوه بر استاندارد بدن-در-قاب SUV ما همچنین توسن است که انتظار می رود برای به اشتراک گذاشتن یک unibody ساخت و ساز با دیگر وسایل نقلیه فورد.

با وجود جولای 13 اولین تاریخ گزارش در اوایل این هفته نشان می دهد فورد باز خواهد شد سفارش کتاب برای 2021 توسن ورزش در ژوئیه 1. سفارشات برای-پسر توسن در ضمن نمی رود برای شروع تا دسامبر.

بررسی بازگشت در دوشنبه, جولای 13 به صورت کامل حرکت شبیه چمچه زنی در 2021 Ford Bronco.

در حال حاضر در حال پخش: سازمان دیده بان این: تکمیل خودکار شما نشان می دهد که به بیرون درز Ford Bronco

2:33



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن