2021 آئودی Q5 تقویت آن می افزاید: یک plug-in hybrid - Roadshow

مطمئن شوید که شما نمی ممکن است قادر به بگویید که این یک Q5 بدون دیدن, نشان, اما این بدان معنا نیست که آن را به

توسط SALAMNEWWS در 9 تیر 1399

مطمئن شوید که شما نمی ممکن است قادر به بگویید که این یک Q5 بدون دیدن, نشان, اما این بدان معنا نیست که آن را به نظر می رسد بد است. در واقع جدید Q5 به نظر می رسد زیبا رفو تیز می کند هر جدید آئودی است که شبیه به آن است.

آئودی

آئودی Q5 یکی از خودروساز پرفروش ترین مدل های. بنابراین هر گونه تنظیمات به این ماشین نیاز به نگه داشتن زمان صاحبان علاقه مند در حالی که تلاش برای رانش جدید مصرف کنندگان بریزید. در این معنا 2021 آئودی Q5 باید رفو خوب به دلیل آن طول می کشد پیشرفت از سراسر ترکیب و ادغام آنها را در یک راه است که قطعا باید گسترش متقاطع درخواست تجدید نظر.

از منظر سبک چیزی باید به نظر می رسد که همه انقلابی. مردمی شبیه به کرک, جوک در مورد چگونه بسیاری از اتومبیل های آلمانی از یک خاص نصب شده همان نگاه اما این که چگونه زبان طراحی کار می کند. این Q5 جدید مواجه است که اساسا به طور متوسط جدید fasciae دیده می شود در آخرین نسل از Q3 و Q7. آن را کمی بیشتر سیر کننده درخط مستقیم با برخی از جالب تر خطوط در سراسر طرف ولی ، این یک inoffensive طراحی است که به نظر می رسد به اندازه کافی شسته و رفته است. چراغهای LED استاندارد با بالاتر سبك دریافت بیشتر از همه کاره peepers با انیمیشن و جالب تر سیگنال به نوبه خود.

داخل آن را نگه می دارد امن بیش از حد اتخاذ جدیدتر با تکنولوژی بدون ریشه upheaving این Q5 را رویکرد عملگرایانه به طراحی داخلی. صفحه نمایش ظاهر می شود بر روی داشبورد و سنج خوشه اما که در آن است وجود دارد هنوز هم جداگانه فیزیکی برای کنترل سیستم آب و هوا. اگر شما بوده ام در یک قبلی Q5, این یکی باید احساس prtty آشنا. مانند قبل از Q5 صندلی پنج نفر اما اختیاری دوم-ردیف نیمکت ارتقا می افزاید: برخی از تطبیق پذیری از طریق کشویی تابع.

سه گونه از 2021 Q5 در دسترس خواهد بود در ایالات متحده است. مدل پایه برخوردار 2.0 لیتری توربوشارژ خطی-4 موتور گاز که تولید 261 اسب بخار (13 بیشتر از قبل) و 273 پوند-فوت گشتاور به همراه یک هفت سرعته دو کلاچ انتقال و استاندارد درایو تمام چرخ ها. جدید 12 ولت خفیف, هیبرید, سیستم استاندارد, بیش از حد, اگر چه هدف اصلی آن این است که بهبود بهره وری -- آن را مسئول قدرت دست انداز.

جدید برای 2021 است یک پلاگین در ترکیبی نوع. این مدل ساندویچ یک موتور الکتریکی بین 2.0 لیتری I4 و آن هفت سرعته دو کلاچ افزایش خالص خروجی به 362 اسب بخار و 369 lb-ft. این مدل S تجهیزات خط بسته بندی استاندارد است که می افزاید: یک دوز ورزشی مناسب از طریق مختلف چرخ منحصر به فرد پنجره مشبک و سایر ترفند کوچک. یک موجود ارتقاء بسته اضافه می کند چیزهایی مانند تعلیق بادی بزرگتر چرخ اسپرت صندلی و بالاتر پایان داخلی trims. آن را نباید بیش از حد طولانی قبل از سازمان حفاظت محیط زیست می شود به تست جدید Q5, که در آن نقطه ما باید یک ایده از آنچه در محدوده ارقام انتظار از باتری آن است.

در بالای صف است SQ5 است که به طور خاص به عنوان جذاب ترین Q5 نوع. در زیر هود باقی مانده 3.0 لیتری توربوشارژ V6, قرار می دهد که از 349 اسب بخار و 369 lb-ft اما این آمپول به هشت-سرعت انتقال خودکار که کمی بهتر مناسب برای V6 را گشتاور. تطبیقی دامپر استاندارد با هوا در دسترس به عنوان یک گزینه. این SQ5 دارای بیشترین نگاه از دسته با چرخ های بزرگ تر و تهاجمی طراحی و-اعتبار-تر و تمیز مدل -- چراغهای عقب OLED است که می تواند خود را تغییر روشنایی بسته به اینکه چگونه یک راننده به Q5 را سپر.

CarPlay ممکن است بی سیم در حال حاضر, اما اندروید خودرو نیست.

آئودی

آن را نمی خواهد آئودی جدید بدون heapin' لغات' از تکنولوژی و نگران نباشید 2021 Q5 بسته برخی از ترفندهای جدید. استاندارد در تمام مدل 10.1 اینچ صفحه نمایش لمسی روی داشبورد که سنگ آخرین تکرار از آئودی را MIB سیستم اطلاعات و سرگرمی -- فکر می کنم از آن به عنوان یک صفحه نمایش از نسخه دو لایه getup دیده می شود در مدل های گران تر. اپل CarPlay در حال حاضر بی سیم و تاپیک جدید یکپارچه تلفات ماژول است که به طور بالقوه می تواند جایگزین احمقانه transponder شما باید برای حمل در اطراف. یک 12.3 اینچ صفحه نمایش می تواند جایگزین سنج خوشه در برخی trims. نیز وجود دارد یک "توابع تقاضا در" طرح است که اجازه می دهد تا صاحبان پرداخت هزینه برای ارتقاء پس از خروج فروشنده: اگر شما تصمیم می گیرید شما می خواهید تعبیه شده جهت یابی در برخی از نقطه, فقط برای آن پرداخت آنلاین و آن را از پرتو خود را به رئیس واحد از طریق بیش از حد هوا به روز رسانی.

در ایمنی جبهه استاندارد کیت شامل لین خروج هشدار دهنده در جلو و عقب سنسور پارک عقب و cross-traffic alert, در علاوه بر این به طور معمول چیزهای خوب مثل خودکار ترمز اضطراری. تطبیقی کروز کنترل با پخته در خط نگه داشتن عملکرد و همچنین به عنوان یک فراگیر-مشاهده دوربین سیستم در دسترس هستند در بالاتر trims.

هر سه نوع از این 2021 آئودی Q5 در حال میله میله برای فروش در سه ماهه چهارم سال 2020 است. اقتصاد سوخت و قیمت گذاری اطلاعات باید در دسترس و نزدیک به آن زمان.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب