2021 جوایز اسکار را به عقب رانده تا دو ماه به علت coronavirus - CNET

علامت Ralston/خبرگزاری گتی ایماژ برای اکثر تا به روز اخبار و اطلاعات در مورد بیماری همه گیر کوروناویروس باز

توسط SALAMNEWWS در 26 خرداد 1399
oscars
علامت Ralston/خبرگزاری گتی ایماژ
برای اکثر تا به روز اخبار و اطلاعات در مورد بیماری همه گیر کوروناویروس بازدید از این که وب سایت.

این 93 سالانه جوایز اسکار شده اند تحت فشار قرار دادند از Feb. 28 سال 2021 به آوریل 25, 2021, the Academy of Motion Picture Arts and Sciences روز دوشنبه اعلام کرد. این به طور گسترده ای پیش بینی شده آمد خبر از آکادمی حکام نشست. این گروه همچنین تمدید واجد شرایط دوره که در آن فیلم باید منتشر شود به واجد شرایط برای یک جایزه.

"برای بیش از یک قرن, فیلم, باید نقش مهمی در آرامش بخش, الهام بخش و سرگرم کننده ما در سخت ترین زمان است. آنها قطعا باید در این سال" آکادمی جمهور دیوید روبین و آکادمی مدیر عامل سحر هادسون در بیانیه ای گفت. "ما امیدواریم که در گسترش واجد شرایط دوره و جوایز ما تاریخ است که به ارائه انعطاف پذیری فیلمسازان نیاز را به پایان برساند و انتشار فیلم های خود را بدون جریمه برای چیزی فراتر از کنترل کسی."

برای واجد شرایط برای جایزه فیلم معمولا باید منتشر شود در تقویم سال قبل از این جوایز نشان می دهد اما در حال حاضر باید یک مقدماتی تاریخ انتشار بین Jan. 1, 2020 و فوریه. 28 سال 2021. که بعید به نظر می رسد به یک تغییر دائمی.

"قصد رفتن به جلو است و در نهایت بازگشت به اعطای تعالی برای فیلم های منتشر شده در ژانویه-دسامبر تقویم سال" را خواند و اشاره کرد که در آینده واجد شرایط بودن ویندوز و همچنین به عنوان 2022 نشان می دهد تاریخ اعلام خواهد شد مدتی بعد.

در ماه آوریل این آکادمی اعلام کرد تغییرات به فیلم واجد شرایط بودن. فیلم های واجد شرایط برای جوایز معمولا باید اجرا شود به مدت هفت روز در یک تجاری سینما در لس آنجلس-که چرا شما اغلب فیلم باز در اواخر سال در LA اما باز نه در شهرهای دیگر تا سال جدید. اما با بسیاری از فیلم قادر به باز کردن به طور منظم در تئاتر با توجه به شیوع کروناویروس و در حال حرکت به جای به جریان خدمات این آکادمی گفت: آن را در نظر فیلم که منتشر شد به صورت دیجیتالی و نه بازی در تئاتر. فیلم باید به حال یک برنامه ریزی اکران می شود ساخته شده واجد شرایط برای اعضای آکادمی برای مشاهده از طریق جریان.

هشت نفر از 10 جوایز اسکار مراسم برگزار شده است در ماه فوریه در حالی که در ماه مارس است. این 2021 مراسم مجموعه به هوا در ABC.

روز جمعه آکادمی اعلام کرد که قصد دارد برای ایجاد یک نیروی جدید برای توسعه شمول استاندارد برای اسکار واجد شرایط بودن اگر چه هر گونه تغییر ساخته شده را تحت تاثیر قرار دهد و فیلم های ارائه شده در سال 2020 است.

دسامبر افتتاح آکادمی موزه از تصاویر متحرک نیز تغییر مارس همزمان با نشان می دهد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن