2020 Chevy Corvette بالا بال و اسپویلر گزینه nixed بیش از تقاضای بالا - Roadshow

شورلت این 2020 شورلت کوروت Stingray نداشته مسطح راه اندازی. این ایران خودرو اتحادیه کارگران اعتصاب تاخیر در

توسط SALAMNEWWS در 12 خرداد 1399
شورلت

این 2020 شورلت کوروت Stingray نداشته مسطح راه اندازی. این ایران خودرو اتحادیه کارگران اعتصاب تاخیر در تولید و فقط به عنوان خطوط مونتاژ شروع به بوسیله اسباب گردنده از اواسط موتور اتومبیل اسپرت coronavirus همه گیر در مجموعه. جنرال موتورز متوقف شد تمام آمریکای شمالی تولید به سرعت گسترش COVID-19.

در حال حاضر کوروت گیاه در Bowling Green در ایالت کنتاکی است را به بالا و در حال اجرا. اما خریداران جدید را پیدا کند یکی از گزینه های محبوب ذکر شده دیگر هیچ. کوروت وبلاگ نویس گزارش داد در هدایت باشگاه صادر شده به نمایندگی چهارشنبه گذشته: اختیاری بالا بال و اسپویلر و لوازم جانبی نمی بازگشت در سال 2020 با توجه به "قریب به اتفاق به تقاضای مشتری است که بیش از پیش بینی است." پاپیون با نام تجاری واقعا فکر نمی کنم کوروت خریداران می خواستم بلندتر اسپویلر تا آنجا که آنها انجام داد.

2020 Chevy Corvette high wing spoiler

بال به نظر می رسد بسیار خوب و صادقانه میگویم.

شورلت

بالا بال و اسپویلر گزینه می پیوندد فیبر کربن aero کیت به عنوان یکی دیگر از لوازم جانبی بسته که لگد سطل بعد از خریداران gobbled این گزینه بسته به سرعت. گزینه محبوب به احتمال زیاد نمی خواهد دوباره تا 2021 و روشن نیست که اسپویلر باز خواهد گشت. باشگاه نمی بلافاصله پس از بازگشت از یک درخواست برای نظر.

اما وجود دارد برخی از گزینه های جدید در منو برای کوروت Stingray هر چند آنها به احتمال زیاد نمی خواهد جای بالا-بال-spoiler-اندازه سوراخ در کوروت خریداران قلب. فیبر کربن زمین اثرات و کرنش پنل پسوند خواهد شد در سه ماهه سوم این سال و دیگری سیاه و سفید-رنگ زمین اثرات بسته خواهد شد و همچنین قیف به سیستم سفارش. حتی زودتر از سه ماهه دوم را معرفی لاستیک تنه بوش با "مسابقه جیک" آرم. خریداران همچنین می توانید انتخاب کردن برای یک خودرو با یک پوشش C8 R رد و بدل طراحی. گرد کردن چیزهایی هستند مجموعه ای از ultrahigh-امنیتی قفل چرخ.

در حالی که این بیماری همه گیر است که به احتمال زیاد تا حدی در گسل برای تقاضا و کمی بیش از حد عرضه COVID-19 احتمالا نیز منتقل اندازی متعدد C8-نسل کوروت انواع. قبلی گزارش اشاره GM سند جزئیات مکث در آینده خودرو توسعه و آن را به احتمال زیاد ریخته جزئیات در آینده کوروت بزرگ ورزشی, Z06 و Zora نوع. خود را راه اندازی جدول زمانی همچنین به نظر می رسد که منتقل شده توسط یک سال است.

در حال حاضر در حال پخش: سازمان دیده بان این: 2020 کوروت پیگیری آزمون در نوادا

12:26



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب