عوارض عمل زیبایی گوش چیست؟

کوچک کردن گوش بدون جراحی: گاهی اوقات یک هدبند برای نگه داشتن گوش برای چندین ماه پس از جراحی یا فقط برای ا

توسط SALAMNEWWS در 23 آذر 1400

کوچک کردن گوش بدون جراحی:

 گاهی اوقات یک هدبند برای نگه داشتن گوش برای چندین ماه پس از جراحی یا فقط برای استفاده در شب توصیه می شود. تا یک ماه پس از جراحی نباید از عینک استفاده کرد. اتوپلاستی یک عمل سرپایی است. اتوپلاستیک چه مشکلاتی را حل می کند؟ برخی از افراد از بدو تولد دارای گوش بیرون زده و بیرون زده هستند، در حالی که در برخی دیگر به دلیل تصادف و آسیب به گوش وضعیت گوش تغییر کرده است. جراحی زیبایی گوش در کودکان به دلیل داشتن غضروف نرم و انعطاف پذیرتر می تواند نتایج رضایت بخش تری داشته باشد.

به همین دلیل توصیه می کند که این جراحی اغلب در سنین پایین و قبل از شروع مدرسه انجام شود، زیرا به شکل دهی و چسبندگی بافت ها کمک می کند. جراحی گوش در بزرگسالان مانند کودکان نخواهد بود، زیرا غضروف گوش سالم تر و انعطاف پذیرتر از کودکان است. ایشان بسیار صبور و دلسوز هستند

قبل و بعد از عمل، عکس هایی از ناحیه مورد نظر گرفته می شود تا نتایج نهایی ارزیابی شود. در موارد نادر، بزرگسالان ممکن است بخواهند جراحی گوش بیشتری را ترمیم کنند. در موارد شدید، جراح ممکن است یک قطعه مثلثی کوچک در پایین گوش را برش دهد. برای رفع این مشکل، جراح به بخیه های دائمی در غضروف فوقانی گوش می دهد و آنها را به گونه ای می بندد که چین خوردگی ایجاد کند و گوش را بالا نگه دارد. مراقب باشید سرما نخورید و از قرار گرفتن در کنار افرادی که سرماخورده اند خودداری کنید. بعد از جراحی مایعات فراوان بنوشید.

دستورالعمل های کلی و مراقبت های گوش برجسته پس از عمل چیست؟ عوارض عمل زیبایی گوش قبل از اقدام حتما با جراح مشورت کنید. پس از جراحی گوش تا مدتی از غواصی و رفتن به استخر خودداری کنید. بنابراین بهترین سن برای جراحی زیبایی گوش کودک قبل از رفتن به مدرسه است تا مورد تمسخر سایر کودکان قرار نگیرد. در اولین معاینه بعد از عمل، پانسمان ها تعویض و زخم ها کنترل و با مواد ضدعفونی کننده شسته می شوند. رشد گوش انسان معمولا تا چهار سالگی به پایان می رسد و انجام این عمل در سنین پایین مشکلی ندارد. به مدت 3 تا 4 هفته از ورزش های شدید خودداری کنید که باعث افزایش فشار خون می شود. پس از برداشتن پانسمان، به بیمار توصیه می شود که به مدت یک تا چند هفته (مخصوصاً در شب) از پانسمان روی گوش های عمل شده استفاده کند.

گوش های خیلی بزرگ (اختلالی به نام ماکروتیا). این زاویه در گوشه های محدب بزرگتر است. آیا به طور ویژه در زمینه جراحی پلاستیک آموزش دیده اید؟ یکی از اعضای آکادمی جراحی پلاستیک اروپا افزود: در بیشتر موارد ژنتیک اولین مقصر ایجاد گوش های بزرگ و بیرون زده است. جراحی گوش یا اتوپلاستی یکی از رایج ترین جراحی های پلاستیکی است که برای بهبود اندازه و وضعیت یک یا هر دو گوش انجام می شود. پانسمان سبک بعد از عمل بسته می شود که معمولاً یک روز طول می کشد. به همین دلیل بهتر است برای اطلاع از قیمت اتوپلاستی گوش در شیراز و یا اطلاع از قیمت اتوپلاستی گوش در اصفهان قیمت کلینیک های واقع در همین شهرستان ها را جویا شوید. ناهنجاری های گوش می تواند در شرایط مختلفی رخ دهد. این انتخاب به سن و شرایط فرد بستگی دارد. پانسمان به مدت 5 روز روی گوش می ماند و رعایت بهداشت این باند بسیار مهم است.

با گوش تماس فیزیکی نداشته باشید و خواب و استراحت باید به گونه ای باشد که فشاری به گوش وارد نشود. روش اتوپلاستی در کودکان با بزرگسالان تفاوتی ندارد. یکی از مزایای این نوع عمل این است که هیچ زخم یا برشی قابل مشاهده نخواهد بود، جراح برشی در داخل و پشت گوش ایجاد کرده است. جراحی زیبایی گوش برای تمامی افرادی که با مشکلات زیر روبرو هستند قابل انجام است و به آنها فرصت دستیابی به گوش های زیبا و متناسب را می دهد. ممکن است در زیر بانداژ خارش ایجاد شود. پس از برش، غضروف و پوست اضافی برداشته شده و سپس غضروف باقی مانده در جای مناسب خود قرار می گیرد. افرادی که انتظارات واقع بینانه و منطقی از جراحی زیبایی گوش دارند. بسیاری از بیماران و مهارت ها و تجربه ها حتی قادر به انجام پیچیده ترین مراحل هستند. بسته به فشار خون ناحیه، ممکن است برای چند روز گوش تحریک شود، اما با مسکن قابل کنترل است.

آخرین مطالب